DIETETYK PRUSZKÓW, CATERING 537 845 776; 505 112 737
OK.plan

Jak wyglądają wizyty?

Co czeka Cię podczas pierwszego spotkania?

W trakcie pierwszej konsultacji chcemy Cię dobrze poznać, dlatego jest ono najdłuższe i trwa około 1,5 godziny. Koniecznie zabierz ze sobą dokumentację medyczną oraz aktualne wyniki badań (przygotuj je według zaleceń przekazanych przez nas telefonicznie lub mailowo). Zmierzymy Twoje obwody, wykonamy pomiar masy i składu ciała oraz dokładnie omówimy Twoje parametry (BMI, WHR, zawartość tkanki tłuszczowej w stosunku do beztłuszczowej masy ciała-tkanki mięśniowej, kośćca oraz wody). Przeprowadzimy z Tobą szczegółowy wywiad żywieniowy. Chcemy dowiedzieć się jak odżywiałeś się dotychczas, z czym masz największy problem, co najbardziej lubisz oraz czego nie przełkniesz – będzie nam to niezbędne w przygotowaniu dla Ciebie indywidualnego jadłospisu. Od razu przeanalizujemy również Twój dzienniczek żywieniowy (do pobrania w załączniku), sam będziesz zaskoczony jak on wygląda.  Następnie omówimy z Tobą zalecenia żywieniowe, wskażemy jakie produkty powinny znajdować się w Twojej diecie, a jakich powinieneś unikać (uwzględniając Twój stan chorobowy, jeśli taki występuje).

 

Jak wyglądają wizyty kontrolne?

W trakcie wizyty kontrolnej sprawdzamy w jakim stopniu udało Ci się wprowadzić w życie zmiany, o których rozmawialiśmy na wcześniejszej wizycie. Dowiadujemy się z czym masz jeszcze problem i znajdziemy najlepsze dla Ciebie rozwiązanie. Wykonamy pomiar składu ciała, żeby sprawdzić jak zmieniła się Twoja waga od ostatniej wizyty i po analizie wyników w razie potrzeby zmodyfikujemy Twoją dietę.

 

 

Jeśli oczekujesz rozpisanego 2-tygodniowego jadłospisu od ręki – rozczarujesz się. Nie działamy na gotowcach, dla każdego dieta zostaje rozpisana indywidualnie w zależności od jednostki chorobowej, chorób współistniejących oraz preferencji smakowych.

Przygotowanie takiego planu żywieniowego wymaga dużo pracy, dlatego też na taki jadłospis trzeba poczekać (około 1 tygodnia).

Pamiętaj, że nie tyjemy 10 kg w 2 tygodnie, dlatego też redukcja masy ciała musi przebiegać w zdrowym, fizjologicznym tempie od 0,5-1 kg w ciągu tygodnia.

Nie wybieraj diety, która akurat ”zdziałała cuda” u Twojej sąsiadki, przyjaciółki czy cioci, ponieważ zgubiła w miesiąc 10 kg. Szybki spadek wagi destruktywnie wpływa na stan Twojego zdrowia… Nie ulegaj modom, ale zmień swoje nawyki żywieniowe na stałe. Pozwól, że pomożemy Ci przejść przez tą drogę. Razem łatwiej!

 

 

 

 

Chcesz otrzymywać od nas najnowsze przepisy na zdrowe słodycze, pyszne i lekkie dania obiadowe oraz inne smakołyki? Pragniesz być na bieżąco z nowinkami dietetycznymi? Podaj swój adres mailowy, a będziemy o Tobie pamiętać! 🙂